مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 فروردین 1401 ساعت 15:222022-04-08سياسي

گروه های جهادی برای آبرسانی به روستاها فعال شوند 


گروه های جهادی در ایام کم آبی برای آبرسانی به روستاها فعال شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه های نمازجمعه این هفته کازرون، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: مساجد به برکت ماه رمضان سرشار از حضور مؤمنین و وعظ علما و روحانیون و برگزاری سفره های کمک به نیازمندان است که به لطف خداوند ادامه خواهد یافت.

او با اشاره به احتمال عدم توانایی روزه گرفتن برخی افراد و لزوم پرداخت کفاره روزه گفت: نیکوست که برای کفاره، یک وعده (مد) طعام به فقیر بدهیم.

سعی کنیم برای ادای کفاره روزه گرفته نشده، با تهیه و توزیع وعده غذا به فقیر جبران کنیم و محدود به حجم اندک آرد و گندم نمانیم که این حداقل میزان کفاره است.

خطیب جمعه کازرون با اشاره به بارش اندک باران در زمستان گذشته و احتمال کم آبی در تابستان پیش رو گفت: زمستان کم بارانی را سپری کردیم که امیدواریم مشکلات آب آشامیدنی به لطف خدا حل شود.

احتمالاً تابستانی داریم که در آن شاید برخی روستاها همچون سرمشهد، فامور و برخی دیگر از روستاهای بالاده و کمارج دچار کم آبی شوند.

لذا درخواستم این است که مشکل را صرفاً برعهده دهیاران و شوراها نگذاریم، بلکه باید گروه های جهادی با کمک سپاه و ارتش فعال شوند و به روستاها آبرسانی گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی برای آبرسانی به روستاها فعال شوند 

گروه های جهادی برای آبرسانی به روستاها فعال شوند